Mindful teaching for students with various learning difficulties: Be the change!

 


📣 live webinar 

➥ Η επόμενη ημερομηνία διεξαγωγής του σεμιναρίου θα ανακοινωθεί προσεχώς.
✖ Περιορισμένος αριθμός συμμετεχόντων



- Πώς θα διαβάζατε τις λέξεις: cobra, Kitten, dockcharacter, queen;
Ακούμε /k/,αλλά  βλέπουμε διαφορετικά γραφήματα.
Η Αγγλική γλώσσα παρουσιάζει πληθώρα ανώμαλων λέξεων, εξαιρέσεων αλλά και φωνολογικών ιδιαιτεροτήτων. Στα Αγγλικά, αυτό που γράφουμε δε συμβαδίζει πάντοτε με αυτό που διαβάζουμε. Αντίθετα, στην ελληνική γλώσσα, σχεδόν πάντοτε, γράφουμε ό,τι ακούμε και διαβάζουμε αυτό που βλέπουμε (φωνολογικά ομαλή γλώσσα).


🗣 Εισηγήτριες:   
- Ανθή Κοκκώνη, Ειδ. Παιδαγωγός (βιογραφικό)
- Κατερίνα Περικλέους, Ειδ. Παιδαγωγός - Καθηγ. Αγγλικών (βιογραφικό)


➥ Περιγραφή σεμιναρίου:
Για να αντιμετωπιστούν αυτές οι δυσκολίες που παρουσιάζουν οι Έλληνες μαθητές στην εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας, χρειάζεται η εφαρμογή μιας εξειδικευμένης μεθόδου. Η μέθοδος αυτή οφείλει να τηρεί τις παρακάτω παραμέτρους:
        να εξοικειώνει το μαθητή με τα γραφήματα (γράμματα) και τα φωνήματα (ήχους) της Αγγλικής γλώσσας
        να είναι πολυαισθητηριακή, δηλαδή η διδασκαλία να ενεργοποιεί όλα τα αισθητηριακά κανάλια (οπτικό, ακουστικό, κιναισθητικό)
        να εξασκεί το παιδί πρωτίστως στην ανάγνωση και στην οπτική αναγνώριση συλλαβών και λέξεων.
 

➥ Στόχος σεμιναρίου:
Στόχος του διαδικτυακής σεμιναρίου είναι να προωθήσουμε και να υποστηρίξουμε την καινοτομία και τη δημιουργικότητα στην εκπαίδευση, δίνοντας την ευκαιρία σε όσους καθηγητές αγγλικών και (ειδικούς) παιδαγωγούς το επιθυμούν να έχουν πρόσβαση σε μία ολοκληρωμένη εκπαίδευση.


➥ Περιεχόμενο σεμιναρίου:
ΕΝΟΤΗΤΑ Α': Θεωρητικό υπόβαθρο
        Νευροαναπτυξιακές διαταραχές (Μαθησιακές Δυσκολίες, Διαταρραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή, Διαταραχή Αυτιστικού φάσματος Υψηλής λειτουργικότητας).
        Διαφορές ανάμεσα στην Ελληνική και την Αγγλική γλώσσα. Γιατί οι Έλληνες μαθητές με μαθησιακές ιδιαιτερότητες δυσκολεύονται τόσο πολύ στα αγγλικά;
        Τι σημαίνει πολυαισθητηριακή διδασκαλία και γιατί χρειάζεται να  την ενσωματώσουμε στη διδασκαλία μας;

ΕΝΟΤΗΤΑ Β': Τεχνικές παρέμβασης στον τομέα της φωνολογικής επίγνωσης (ανάγνωση και ορθογραφία).

ΕΝΟΤΗΤΑ Γ': Τεχνικές παρέμβασης στη γραμματική και στο λεξιλόγιο

Συζήτηση και quiz


Το σεμινάριο απευθύνεται:
- σε καθηγητές Αγγλικής Γλώσσας και φοιτητές Αγγλικής Φιλολογίας
αλλά και 
- σε κάθε ενδιαφερόμενο


➖ Δίδακτρα: 
85€ ατομικές εγγραφές
70€ ανά άτομο, για ομάδες άνω των τριών


✔ Στο σεμινάριο θα χορηγηθεί:
📜 βεβαίωση παρακολούθησης [στέλνεται με email]
📖 σημειώσεις σεμιναρίου [στέλνονται με email πριν τη διεξαγωγή του σεμιναρίου]


✔ Πλατφόρμα μετάδοσης σεμιναρίου: zoom

✔ Προϋποθέσεις συμμετοχής:
- PC / laptop / tablet
- Σύνδεση internet
- Προσωπικός λογαριασμός zoom (για δωρεάν εγγραφή επισκεφτείτε το zoom.us)
- Οπτικοακουστικός εξοπλισμός (χρήση ηχείων, μικροφώνου και κάμερας)

⇒ Οι πληροφορίες για τη σύνδεσή σας στο σεμινάριο θα σταλθούν μετά την εγγραφή σας σε αυτό.


❗ H προεγγραφή είναι απαραίτητη


❕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ - ΕΓΓΡΑΦΕΣ ❕ 
Συμπληρώστε ΕΔΩ την αίτηση συμμετοχής για να ενημερωθείτε
σχετικά με τη διαδικασία εγγραφής σας στο σεμινάριο.

📞 6986180630
📧 edu@diepistimoniko.gr