Βασικές θεματικές ενότητες

Ημέρα 1
  • Video Modelling και Βασικές Αρχές Συμπεριφοράς
  • Επισκόπηση του Video Modelling με Εστίαση στις Κυριότερες Δυνατότητες αυτής της Προσέγγισης (π.χ., αποτελεσματικότητα του video modelling με βάση την ηλικία, τους θεραπευτικούς στόχους, το πλαίσιο εφαρμογής του κλπ.)
  • Κατευθύνσεις Αποτελεσματικού Σχεδιασμού του Video Modelling
  • Αναλυτική Εφαρμογή των Διαφορετικών Τύπων (π.χ., video modelling, self-modelling, priming modelling, point-of-view modelling) και Δεξιοτήτων/Συμεριφορών (π.χ., κοινωνικές δεξιότητες, δραστηριότητες καθημερινής ζωής, επικοινωνία/ομιλία, παιχνίδι, κοινή προσοχή, παραπτωματικές συμπεριφορές)
  • Εισαγωγή στη Χρήση του Video Modelling στη Θεραπευτική και Ερευνητική Προσέγγιση του Αυτισμού
  • Βασικές Φιλοσοφικές και Εννοιολογικές Θεωρήσεις της Εκμάθησης Μέσω της Παρατήρησης/Εκμάθησης Μέσω του Modelling


Ημέρα 2
  • Αναλυτική Εφαρμογή των Διαφορετικών Τύπων (π.χ., video modelling, self-modelling, priming modelling, point-of-view modelling) και Δεξιοτήτων/Συμεριφορών (π.χ., κοινωνικές δεξιότητες, δραστηριότητες καθημερινής ζωής, επικοινωνία/ομιλία, παιχνίδι, κοινή προσοχή, παραπτωματικές συμπεριφορές) (Συνέχεια)
  • Τεκμηριωμένη Πρακτική Εφαρμογή: Video Modelling
  • Εφαρμογή της Εκπαιδευτικής Μεθόδου του Video Modelling μέσω Επιλεγμένων Κλινικών Περιπτώσεων