Θεωρητικό πλαίσιο βιωματικών σεμιναρίων


Στο θεωρητικό πλαίσιο των βιωματικών σεμιναρίων:
Γίνεται αναφορά στον τρόπο αξιολόγησης των δυσκολιών στα Μαθηματικά μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσω ενός πρακτικού μοντέλου διερεύνησης των δυσκολιών στα Μαθηματικά (Karagiannakis, Baccaglini-Frank & Papadatos, 2014), το οποίο επιτρέπει τη σκιαγράφηση εξατομικευμένων γνωστικών προφίλ στα Μαθηματικά (Karagiannakis & Baccaglini-Frank, 2014) καθώς και σύντομη περιγραφή των διαφορετικών τρόπων αποτελεσματικής διδασκαλίας των μαθηματικών (με βάση τη διεθνή βιβλιογραφία) σε μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες.

Δείτε επίσης: Πληροφορίες βιωματικών σεμιναρίων