Αντιμετώπιση των δυσκολιών των Μαθηματικών και της Δυσαριθμησίας με έξυπνο τρόπο

Μαθηματικά - Δυσαριθμησία - Κύπρος

Η Κλαδική Επιτροπή Ειδικής Εκπαίδευσης ΠΟΕΔ Λεμεσού και Πάφου σε συνεργασία με το Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου πραγματοποιούν στην Κύπρο το σεμινάριο με θέμα "Αντιμετώπιση των δυσκολιών των Μαθηματικών και της Δυσαριθμησίας με έξυπνο τρόπο".

🆓 Δωρεάν συμμετοχή


📍 ΛΕΜΕΣΟΣ - 18 Μαΐου 2018
προσέλευση - εγγραφές: 16:30
διάρκεια σεμιναρίου: 2 ώρες

χώρος διεξαγωγής: Αίθουσα εκδηλώσεων της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού
Διεύθυνση: Ενώσεως 6 (στο περίβολο του μητροπολιτικού ναού Παναγίας Παντανάσσης Καθολικής)


📍 ΠΑΦΟΣ - 19 Μαΐου 2018
προσέλευση - εγγραφές: 10:00
διάρκεια σεμιναρίου: 2 ώρες

χώρος διεξαγωγής: Αίθουσα εκδηλώσεων της Τράπεζας Κύπρου
Διεύθυνση: Γωνία Ευαγόρα Παλληκαρίδη & Ανδρέα Τσιέλεπου (κοντά στο Μαρκίδειο Θέατρο)


Εισηγητής:
Δρ. Γιάννης Καραγιαννάκης, Μαθηματικός
Επισκέπτης Καθηγητής University of Malta
Research Associate, Catholic University of Leuven
Διδάσκων Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών


Σκοπός σεμιναρίου:
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εφαρμογή αποτελεσματικών μεθόδων διδασκαλίας Μαθηματικών για μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που δυσκολεύονται στα Μαθηματικά είτε λόγω ειδικών μαθησιακών δυσκολιών/διαταραχών (Δυσλεξία, Δυσαριθμησία, ΔΕΠΥ, Αυτισμό, κ.α.) είτε λόγω εξωγενών παραγόντων όπως ανεπαρκής διδασκαλία, άγχος για το μάθημα των μαθηματικών, δυσκολίες του μαθήματος των μαθηματικών, κλπ.


Περιεχόμενο σεμιναρίου:
Το περιεχόμενο του σεμιναρίου περιλαμβάνει αρχικά συζήτηση του τετραπλού μοντέλου κατηγοριοποίησης των βασικών μαθηματικών δεξιοτήτων (Karagiannakis, Baccaglini-Frank & Roussos, 2017; Karagiannakis, Baccaglini-Frank & Papadatos, 2014) το οποίο επιτρέπει στον ειδικό και το δάσκαλο να σκιαγραφήσει το μαθηματικό γνωστικό προφίλ κάθε μαθητή καταγράφοντας έτσι τα δυνατά και αδύναμα του σημεία. Στη συνέχεια θα παρουσιαστούν πρακτικές τεχνικές διδασκαλίας: ανάπτυξης αίσθησης των αριθμών, πρόσθεσης, αφαίρεσης, πολ/σμου και διαίρεσης, επίλυσης προβλημάτων, εκτέλεσης αριθμητικών και αλγεβρικών παραστάσεων και επίλυσης εξισώσεων. Ο τρόπος διδασκαλίας των παραπάνω τεχνικών θα διαφοροποιείται (εννοιολογική, σαφής, ευρετική διδασκαλία) ανάλογα με το μαθηματικό προφίλ κάθε μαθητή στα μαθηματικά (Καραγιαννάκης, 2016). Οι συμμετέχοντες θα συμμετάσχουν ενεργά μέσω της χρήσης εποπτικού υλικού.


Στόχος σεμιναρίου:
Βασικός στόχος του σεμιναρίου είναι η πρόσκτηση από τους συμμετέχοντες μιας πιο διευρυμένης (έξυπνης) προσέγγισης της διδασκαλίας των μαθηματικών προσαρμοσμένη στις ετερογενείς ανάγκες των μαθητών της σύγχρονης εποχής. Οι συμμετέχοντες θα συμμετάσχουν ενεργά μέσω της χρήσης εποπτικού υλικού.


Το σεμινάριο απευθύνεται:
σε εκπαιδευτικούς ειδικής και γενικής, δημοτικής και προδημοτικής εκπαίδευσης, αλλά και γονείς που αναζητούν έναν απλό και δομημένο τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος των Μαθηματικών προκειμένου να βοηθήσουν τους μαθητές τόσο στην τρέχουσα ύλη της τάξης όσο και στην κάλυψη παρανοήσεων και κενών των προηγούμενων ετών.


▶ Στο σεμινάριο θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης


⚠️ H προεγγραφή μπορεί να γίνει συμπληρώνοντας την αίτηση συμμετοχής



📇 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τηλέφωνο: 99542515
                 0030 6986180630

Για την καλύτερη ενημέρωσή σας στο facebook κάντε like στη σελίδα μας!